WIADOMOŚCI

Force India z problemami na miękkich oponach
Force India z problemami na miękkich oponach
Kierowcy zespołu Force India przyznają, że VJM03 sprawia sporo problemów na oponach wykonanych z miękkiej mieszanki. Adrian Sutil i Vitantonio Liuzzi stwierdzają, że nie udało się poprawić na nich czasu uzyskanego na twardszym komplecie. Okazję pokonania 19 okrążeń dostał Paul di Resta, kierowca rezerwowy i testowy ekipy, który jeździł dziś – w przeciwieństwie do Adriana Sutila - bez nowego dyfuzora.
baner_rbr_v3.jpg
Adrian Sutil
„Dzisiaj moim celem było przejechanie jak największej liczby kilometrów z nowym dmuchanym dyfuzorem. Poczyniliśmy w tym obszarze spore postępy i nie napotkaliśmy prawdziwych problemów, co jest ogromnym osiągnięciem zważywszy na to, o jak ważny element chodzi. Zdaje się on pracować całkiem nieźle z różnym mapowaniem, podobnie jest z temperaturami – podostają pod kontrolą – pokładam więc w nim nadzieje. Ogólnie, nie wyciągnęliśmy z samochodu całego potencjału. Mamy trochę problemów na miękkich oponach i ani Tonio, ani ja nie mogliśmy poprawić czasu uzyskanego na twardym komplecie. Wydaje się, że nie da się z nimi osiągnąć maksimum. Odwrotnie jest z twardymi gumami, trudno jednak zrozumieć w jakim jesteśmy miejscu pod tym względem. Przyjrzymy się temu jeszcze, a ja liczę, że uda nam się coś zdziałać”.

Tonio Liuzzi
„Jak zawsze na Węgrzech, poziom przyczepności w drugiej sesji był dość niski, choć wyglądało na to, że jest czysto. Miejscami było bardzo ślisko, ale jutro powinno być lepiej. Na razie balans jest całkiem niezły, zwłaszcza na twardych oponach, musimy jednak zrozumieć dlaczego nie odnotowujemy poprawy na miękkiej mieszance. To będzie dla nas trudny weekend, ale wykonaliśmy dziś trochę owocnych przejazdów i przyjrzymy się wszystkiemu w nocy. Jutro spróbujemy znaleźć trochę więcej czasu”.

Paul di Resta
„Dziś po raz pierwszy wyjechałem na Hungaroring, więc musiałem spędzić trochę czasu na poznawaniu toru. Dość trudno znaleźć tu przyczepność i wejść w dobry rytm. Jest tu dużo zakrętów, które na siebie zachodzą – nie można odpocząć. Średnia prędkość również jest dość niska, więc nie można w pełni doświadczyć samochodu – tak, jak na Silverstone. Mimo wszystko, naprawdę przyjemnie się jeździło. Przyczepność była słaba, ale stopniowo się poprawiała, a my byliśmy w stanie wykonać cały program. Nie jeździłem z dmuchanym dyfuzorem, trudno więc porównać jak wypadłem na tle Adriana, jestem jednak całkiem zadowolony z przebiegu dnia”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

4 KOMENTARZE
avatar
Qbicek

30.07.2010 17:43

0

Ciekawe dlaczego nic nie powiedzieli o pomyłce z oponami xD


avatar
kam39

30.07.2010 17:43

0

no to Włodek Zientarski będzie niepocieszony


avatar
kamikadze20063

30.07.2010 19:42

0

"po ra pierwszy wyjechałam na hungaroring[...]" kiedy on zmienił płeć?? - sorka black knight że jestem złośliwy, ale nie mogłem się powstrzymać


avatar
luka55

30.07.2010 20:42

0

W moim odczuciu Force India wyglada z GP na GP coraz bardziej blado.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu